RE: Rozborka "šuplery"Kinex

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Březen 19 19:24:39 CET 2023

To ano, ale tato šuplera takovou funkci prakticky ani podle návodu nemá.
Tlačítko Zero normálně funguje jen pro nulování.
Zřejmě se výměnou baterie a nedokonalým resetem spustila jiná větev
programu.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of M. Marusak
Sent: Sunday, March 19, 2023 4:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Rozborka "šuplery"Kinex

U digitálních měřidel H znamená HOLD, tedy zafixování údaje, který
nereaguje na změnu rozměru. Používá se např. při měření ve špatně
přístupných místech.
Opětovným stlačením příslušného tlačítka se čítání opět uvolní (displej
ukazuje správný údaj). Takže to odpovídá popisovanému stavu - první
stisknutí HOLD, další HOLD vypnuto.

Martin M.