Re: Rozborka "šuplery"Kinex

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Neděle Březen 19 16:15:57 CET 2023

U digitálních měřidel H znamená HOLD, tedy zafixování údaje, který
nereaguje na změnu rozměru. Používá se např. při měření ve špatně
přístupných místech.
Opětovným stlačením příslušného tlačítka se čítání opět uvolní (displej
ukazuje správný údaj). Takže to odpovídá popisovanému stavu - první
stisknutí HOLD, další HOLD vypnuto.

Martin M.