Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Březen 16 09:03:01 CET 2023

Dobrý den,

Já jsem ho už dál nepitval. Rozštípal jsem jenom tu špičku, a zahodil
jsem to. Jestli to bylo funkční nevím, ale auto hlásilo chybu tohoto
snímače. Proto jsem ho měnil.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip