Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Březen 15 20:29:35 CET 2023

Teď ještě zbývá rozhodnout, zda je to čidlo vhodné pro plynoměr. Citlivost je sice dobrá, 2mT ale myslím že inteligence co je tam schovaná bude vyrovnávat pomalé změny jako rušivé pozadí, a do plynoměru se proto nehodí. Ale podobné tipy od infineonu by mohly vyhovovat.
Lubor
PS v tom autodílu asi byla i dioda transil kondenzátory, jak je to v tom dokumentu  str. 17. Je samotný snímač funkční?

Měřákem jsem nezjistil nic, asi to bylo opravdu vadné. Ale štípačkama jsem zjistil, že je uvnitř TLE4149C
 https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-TLE4941C-DataSheet-v03_01-EN.pdf?fileId=db3a30433899edae0138c3cd41cd0334 <https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-TLE4941C-DataSheet-v03_01-EN.pdf?fileId=db3a30433899edae0138c3cd41cd0334>

 S pozdravem,
--  Aleš Filip Kutná Hora http://xanadu.khnet.info <http://xanadu.khnet.info> Dne 15.03.2023 v 11:55 Lubor Otta napsal(a):A pane Filip, zkoušel jste měřit odpor a indukčnost? Vykazuje nějakou nelinearitu?
Existují i nová čidla která směrem ven signalizují změnou proudu 7-14mA. Tam sám nevím zda je na vstupu nějaký snímač (třeba magnetorezistivní) nebo jen ta cívečka jako u starých ABS čidel. Jestli to rozbité čidlo kuchnete, tak dejte vědět co v něm je.

Lubor