Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Březen 15 11:55:43 CET 2023

A pane Filip, zkoušel jste měřit odpor a indukčnost? Vykazuje nějakou nelinearitu?
Existují i nová čidla která směrem ven signalizují změnou proudu 7-14mA. Tam sám nevím zda je na vstupu nějaký snímač (třeba magnetorezistivní) nebo jen ta cívečka jako u starých ABS čidel. Jestli to rozbité čidlo kuchnete, tak dejte vědět co v něm je.

Lubor

 > Od: "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info>
 > Komu: hw-list na list.hw.cz
 > Datum: 14.03.2023 13:16
 > Předmět: Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Dobrý den,

 Originál 1100, replika 450. To nevypadá, že by uvnitř byla cívka. Nad magnetama je jenom ten placatý plastový konec o rozměrech cca 8*3mm.

 S pozdravem,
--  Aleš Filip Kutná Hora http://xanadu.khnet.info <http://xanadu.khnet.info> Dne 14.03.2023 v 11:55 Lubor Otta napsal(a):A kolik to čidlo stálo?
Může to být jenom cívečka a u ní permanentní magnet.
Lubor

 > Od: "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info> <nostromo na khnet.info>
 > Komu: hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>
 > Datum: 14.03.2023 08:34
 > Předmět: Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Dobrý den,

 Já jsem včera měnil na autě čidlo otáčení kola ABS. Měl by to být také hall senzor, ale vedou k tomu jenom 2 dráty. Je to celé plastové, tak se chystám podívat dovnitř, jak je to zapojené. Každopádně, když jsem viděl ten magnetický kroužek, tak ten je široký asi 5mm, a vysoký také do 5mm. jsou na něm výstupky cca 2mm široké. Takže těch pulzů bude asi při jízdě docela dost. Sonda je vzdálená 2mm od kroužku, a stíhá to asi bez problému.
 Ale jsou mi divné jenom ty 2 dráty.