Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Březen 15 09:54:45 CET 2023

Zdravim,
hodne pomuze treba tu TLE4905 z volne strany podeprit malym
magnetem...tak aby jeste nesepla, ale byla na hrane. Je treba pocitat,
ze ma malou hysterezi a je treba vyzkouset, aby se po oddaleni zase vypla.

RV