Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Úterý Březen 14 22:22:44 CET 2023

Pravda, měřil jsem na dvou elektroměrech, co jsou na chodbě a není na
nich odběr, takže jeden, na kterém je na poslední cifře sedmička, tam
jsem naměřil jen opravdu málo - méně než 0,2mT. Ten změřený údaj je z
elektroměru s devítkou. Je možné, že by to mohlo ukázat i více, ale
bohužel, nemohu sousedům zapnout plynové topení, aby se to pohnulo. Jsou
teď bez odběru.

Jirka