Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 14 21:56:52 CET 2023

Pořád jsem si říkal, jestli elektroměry to mají stejně.
Obrázek vše vysvětlil.  ;-)

Děkuji za změření. Mobil jsem neuměl dostat příliš natěsno, takže
fungoval jenom jako relativní měření, nikoli absolutní.
Vaše konkrétní cifra je zajímavá.
Předpokládám, že jste taky naměřil jen pole jedné polarity, takže Hall
latch není použitelný.

Děkuji.

PL