TTS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 14 21:13:25 CET 2023

>Co je na tom nečitelné ?

Tak predovsetkym C++... :-)

Ale vazne, napriklad to uporne setrenie znakmi, co sa prejavuje nielen v
nedostatku komentarov, ale aj trebars v skracovani mien premennych ktore
tym padom nemozu tvorit sekundarnu dokumentaciu, a na mnohych miestach vo
vynechavani medzier tam, kde sa tradicne pisu, napr. okolo operatorov -
no, ja chapem, ste zvyknuty, ale inym to stazuje citatelnost.

Potom napriklad co sa tyka samotneho STM32, v nepouziti hlavickoveho suboru
predpisaneho CMSIS (citaj: standardneho), ale vlastneho. To jednak stazuje
citatelnost tym, co ten standardny hlavickovy subor pouzivaju, a tiez
komplikuju moznu portovatelnost, a to este aj Vam.

Ja plne rozumiem, preco to robite, nemusite to nijako obhajovat, je to Vas
program a tym padom je to 100% OK.

A na rozdiel od mojho programu na rozpravanie ma tu vyhodu, ze existuje ba
dokonca aj funguje. :-D

wek

PS. Ak si dobre spominam, tak GSM kompresia ma kdesi v hlbke tiez povod v
modelovani hlasoveho traktu, ale ten pristup k tomu bol na rozdiel od tych
fonem mechanickejsi, proste sa vymyslel algoritmus, naladili sa parametre,
a potom sa len pouzila hruba sila na vstupny tok dat, nikto sa uz
nepokusal o to delenie na jednotlive fonemy.