Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Stanislav Lepeška standa.lepi na tiscali.cz
Úterý Březen 14 16:38:00 CET 2023

DD,

  v mém plynoměru je vidět magnet v čísle 6 na posledním místě.
Jazýčkový kontakt je potřeba umístit do správné polohy. Hallova sonda
také funguje (vzal jsem, co jsem měl doma, nějaká čína), ale měla trvalý
odběr v mA, čoz pro bateriový provoz nic moc.

Hezký den. StandaLepi