Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 14 02:42:10 CET 2023

Zkusil jsem to. Ale ta Hallovka je asi příliš málo citlivá, takže ani
tak to nezafungovalo.
Seženu nějakou lepší a pak to znovu zkusím.
Našel jsem doma nějaký další jazýčkový kontakt, a s tím to funguje taky.
Takže tyhle kontakty budou asi obecně použitelné.

Díky.
PL