Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 13 21:33:05 CET 2023

Ten jazýčkový kontakt má jazýčky ze železa, takže si to pole trochu
koncentruje. Podle mne, pokud dáte tu halovku mezi dva kousky měkkého
železa (uříznutý velký hřebík) a orientujete to jako ten jazýček, tak
bude fungovat, pole se zesílí. Ale mohu se mýlit, plyn nemám.

Mrazík