termostat REX-C100

Aleš Vašák vasak na avas.cz
Pátek Březen 10 17:08:43 CET 2023

tak ne, problém je v termostatu

zkouším to s jiným senzorem (taky typ K), tentokrát jen metrové vedení
zapojené studeným koncem přímo na svorky termostatu a je to úplně stejný
problém – dosažené teploty tak od 50 stupňů jsou cca 1,5 krát vyšší než
termostat ukazuje

teď nevím, jestli mám koupit a vyzkoušet jiný typ senzoru nebo rovnou
nový termostat – říkám si totiž, že když ta závislost napětí na teplotě
není u senzorů lineární, tak to asi ten termostat počítá podle nějakých
interních tabulek a třeba v nich zrovna pro typ K má chybu

--
a.v.