Re: Repro se zvláštním magnetem

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Březen 10 16:16:18 CET 2023

Když se dal obyčejný reprák / magnet blízko obrazovky, deformovalo to
obraz a mršilo barvy. Jako kluk jsem si postavil reprobedny a když stály
vedle monitoru, obraz na jeho krajích zfialověl. Dost mě to tenkrát štvalo.

Tesla myslím dělala řadu repro přímo pro TV, ty měly poctivější mag.
obvod, který prakticky nevyzařoval.

JMN