Re: Repro se zvláštním magnetem

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Březen 10 09:15:57 CET 2023

Jen pro zajímavost, souvisí to jen vzdáleně, taky jde o elektrodynamický systém jako je v repráku.
Nendávno jsem dostal na pitvu vibrátor, který se používá v iphonech.
Je to lineární vibrátor, né motorek s excentrem. A uvnitř toho vibrátoru je celkem 6 kousků neodymových magnetů,
ve třech různých tvarech. (vždy dva stejné do páru)
Ale žádný z nich nekompenzuje vnější pole, všechny zajišťují jen co nejhomogenější pole kolem "kmitací cívky"
Lubor

> Od: "Jiří Majzlík Nemeček" <jirry na centrum.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 09.03.2023 20:01
> Předmět: Re: Repro se zvláštním magnetem

Aháá, no jasně, to mě nenapadlo. Kde jsou ty časy CRT televizí...

 Děkuji.

 JMN