SMD verze A4988

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 9 13:18:54 CET 2023

Ahoj,

Já bych jen podotknul, že SMD verzi hledám proto, že druhá strana desky
je již obsazena jinou aktivitou a celkem mi záleží na tom aby zůstala
"nepoškozená". Takže žádné frézování.

Nakonec jsem si řekl, že pady pro rozkroucenou patici a pady pro 90°
pinhead jsou stejné. Takže jsem si namaloval plošňák a teď čekám, jestli
přijde dřív ochota vytahovat nožičky z modulu (hlavně tedy vufukovat
prokonvené dírky, abych tam mohl nacpat nové) a nebo jestli přijde dřív
plošňák a já tam nalepím tu patici a zdůvodním si to tím, že je stejně
lepší, že modul zůstal vyndavací, protože je to jen na krátkodobé pokusy.