SMD verze A4988

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Březen 8 00:50:28 CET 2023

aj na plosky svojho plosaku sa takyto modul da postavit a zapajkovat tak
ako je - rucne, ak ide o pokus. tie piny na pajku pekne chytaju.

ak by mal byt vysledny plosak nizky, ze teda vadi vyska pinov, tak do
svojho plosaku vyrezat (vyfrezovat) otvor presne na modul. motiv
navrhnut tak, aby plosky na DPS boli pri okraji diery. z modulu
odpajkovat pinove listy (to uz navrhli dalsi). modul vsadit do diery na
DPS a drotovymi prepojkami natahat spoje z modulu na DPS. vychadzam zo
slova "experiment", teda (*)ocakavam jednotkove mnozstvo.

miro

*ocakavanie je zaklad neuspechu, viem a mam to x-krat overene :)