Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Tak možná ty šupléry fungují různě. Někdo tady zmiňoval, že zůstává
zapnutá, aby neztratila polohu. Mám šupléru Powerfix, tuším že byla z
Lidlu. Při každém vypnutí/zapnutí se vynuluje v poloze, kde zrovna je.
Sice má i tlačítko zero, ale to by tam v tomto případě ani nemuselo být.
Kolik bere z baterky netuším, ale baterku jsem měnil jen jednou cca po 5
letech provozu. Pamatuju, jak se tady kdysi probíralo, jak šupléry z
Lídlu žerou baterky. Takže buď do toho v různých dobách dávali různé
čipy, nebo jak se zrovna který kousek povede.

Anděl