Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Březen 8 01:44:40 CET 2023

mam plastovu z Ciny, teda pise na nej carbon fiber.. baterka je tam
jedna LR44 a pocas celej doby (roky), co supleru mam, som ju menil raz.
a viem aj kedy - ked tu bezalo vlakno o vydrzi baterky. ta suplera ma
tlacitko off/on (nie vypinac) a ja som bol vzdy zvyknuty ju po pouziti
vypnut. na zaklade diskusie tu, som ju prestal vypinat. ona sa sama
vypne po par minutach, ale prave vtedy mi vyzrala baterku hadam do
mesiaca, mozno menej. po vymene baterky zase supleru pekne vypinam a
baterka drzi. je mi jasne, ze na tlacitko sa len uspi, podobne ako po
timeoute. ale asi nie je spanok, ako spanok. mozno tato skusenost pomoze.

miro