Re: Jak na stmívač pro LED žárovku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Březen 4 18:27:08 CET 2023

Vždycky záleží na konstrukci té LEDž. S jednou to bude chodit, s další
mnohem hůř. ( nemluvím o těch, které jsou deklarované jako stmívatelné... )
Vím minimálně jedné LEDž od Osramu, která se stmíváním zničí. Prostě se
ubírá, ubírá, LEDž svítí furt stejně a najednou slabé lupnutí a dosvítila.
Já osobně mám "stmívání" v obývačce pomocí lustrového dvojpřepínače. Jedním
se zapne naplno, druhým se zapojuje do série kond 1M/630V.
Vyhovuje to..

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>