Re: Potisk PCB - překrytí pájecích plošek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 3 10:38:11 CET 2023

Bod 1: mám nastavené v Eagle DRC, že se mi nesmí ty vrstvy překrejvat
(tNames s tStop a tak). Při zapnutí DRC si musíš tStop zobrazit.

Kolize pak řeším individuálně, většinu knihoven už jsem si upravil tak,
že jsem přesunul čáry které kolidovaly do jiné vrstvy. Hodnoty a jména
odpojuji od součástek automaticky. Stejně jako je převádím na vektorovej
font a tak.