Re: Potisk PCB - překrytí pájecích plošek

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 21:01:18 CET 2023

Přechod doporučuji, já měl v bývalé práci Formicu, leč považuji, spoustu
věcí
co má Formica za "geniální a maximálně mi to vyhovovalo", tak jsem měl
ze začátku
problém, ale teď si už ani nevzpomenu, ale chce se to donutit, první
kroky jsou fakt
vopruz, když člověk něco chce a nejde to..... A vzhledem k tomu, že
poslední dobou
mi vývoj KiCadu přijde jak zrychlenej film, tak není moc věcí co by mi
chybělo.
Včetně třeba pluginu pro jlcpcb a podobně.....

Zdeněk Aster