Re: Potisk PCB - překrytí pájecích plošek

Čtvrtek Březen 2 19:55:45 CET 2023

1) upravy knihoven uz jsem omezil jen na naprosto nezbytne pripady a to
se snazi ohnout to nejpodobnejsi co nejmene - KiCad ma uz dost bohate a
dobre knihovny, neni duvod se zdrzovat s necim jinym, nez je proste
pouzit. Dnes me prekvapilo, ze je tam i  pouzdro
Sensor_Current:Allegro_QFN-12-10-1EP_3x3mm_P0.5mm
2) reference na potisku rozmistuju zdycky v konecne fazi navrhu
individualne, snazim se vyhnout i prokovum ktere texty narusuji. Zas
tolik prace to neda.