Re: Potisk PCB - překrytí pájecích plošek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 2 19:51:51 CET 2023

Jasně.
Takže to asi znamená všechny vlastní figury v knihovnách.
Uznávám, že to je ten nejlepší postup.

I když pak stejně bude problém s tím, když se vygeneruje do potisku
nejen tvar pouzder, ale i označení (R1, 2k2). To by pak znamenalo na to
stéle myslet a polohu toho označení při položení každé součástky
korigovat. Což je značné pracné.

PL