OT: znovu Aliexpress refund

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 2 16:30:29 CET 2023

Jenže tohle by tu viselo na věky věků. A kdybych to přiznal, tak už pro všechny budu největším blbounem z konference a ještě k tomu navždy 😊 Tomu se jen tak něco nevyrovná 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of konference na vojtek.biz
Sent: Thursday, March 2, 2023 10:08 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT: znovu Aliexpress refund

Jen se Petře nestyď,
Já se taky přiznám, že jksem PRE naběhl nav idle a myslel jsem si, že co jsme se dohodli po telefonu je Pravda.
A nakonec jsem zjistil, že nemám fix a upsal jsem se na dva roky.
A to čtu v práci smlouvy na miliony několikrát měsíčně  no hold kovářova kobyla, šak to známe.
J.V.
PS. Mimochodem přešel jsem od malého v podstatě no name poskytovatele. Ten by si tohle nikdy nedovolil - už se k němu chystám zpět.