OT: znovu Aliexpress refund

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 2 14:59:36 CET 2023

Nezapomínat na úsloví "nouze naučila Dalibora housti".
V českém překladu to zní "nouze a příležitost naučila i malé dodavatele
chovat se ještě hnusněji než ti velcí".

Osobní zkušenost s malým a dříve docela fajn dodavatelem.
Ale pak nastala situace na trhu, že nikdo nebral nové klienty.
Takže dříve malá firma se začala chovat jako pěkná svině, při vědomí,
že ani po velkém zdražení (čímž padá závazek a klient může odejít)
mě stejně momentálně nikdo jiný nevezme.

PL