BT audio modul

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 2 11:45:20 CET 2023

Děkuji za tip. Zatím jsem si vybral toto (variantu s QCC5125 a ES9018K2M):
https://www.aliexpress.com/item/1005005064085080.html

QCC5125 vypadá na celkem dobrý chipset, který těch kodeků umí hodně.
Celé desce stačí napájení 5V. Jestli to bude dělat nějaké opičárny po
připojení (pípnutí či to něco řekne) jsem zatím nikde nenašel.