senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 2 10:24:26 CET 2023

manzelka porad chtela take "robota", chapu a tak jsem si nejakyho pujcil
od kamose. vysledkem bylo koupeni akuvysavace na takove to rychle
vysavani v predsini blata a drobku v kuchyni. pokud se nemusi nic
pripojovat a uklizet nekam, neni problem tyhle drobnosti udelat
okamzite.  velkej uklid se vetsinou uz stejne vytira nebo se luxuje
"opravdovym" vysavacem. nemame ale zadne koberce.
a samozrejme na to vytirani se uz zase hleda nejakej "pomocnik" :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín