senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 2 10:11:50 CET 2023

Zdravim,

Mame Roombu a musim konstatovat ze to bola
doteraz najvacia chuj***na co sa do domacnosti kupila
No co uz.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Thursday, March 2, 2023 12:53 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Skor si myslim, ze to suvisi s agilnymi metodami vyvoja. Urobime, hura.
Potom sa niekto stazuje - prerobime, aby to jemu vyhovovalo. Tym sa dodrbe chovanie v nejakych inych priestoroch, takze sa zase stazuje niekto iny. Tak to zas prerobime. Nemusi ist nutne o prepinac kompilatora (pochopil som ironiu), skor o nejake koeficienty, alebo pridanie/ubranie if-else do algoritmov. Kedze ja sa nestazujem, tak som len pozorovatel vysledku pri tej nasej spalnovej strbine :) A som taky vuuul, ze tu aktualizaciu povolim, lebo naivne ocakavam, ze sa nedokonale spravanie vylepsi. No ako kedy zejo :) O nic nejde, ja ten vysavac zapinam 3x do roka, aby sa prebehli loziska a ozivila baterka.
Je s tym viac starosti, ako uzitku, ako som pisal. Ale hracka pekna :)

miro