Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 2 00:17:33 CET 2023

Není náhodou dneska v žárovkách nějaký "zelenější" (nebo levnější) plyn?
Víc ochotný držet oblouk?
Co tam vůbec je? Argon? Dusík?
Že tam ten oblouk tak ochotně drží, a to i při AC napájení.
Během jedné půlperiody by asi ty jističe nevylítly. A že by se tam
rychle odpařily nějaké kovové části a udělaly vodivější prostředí, to
snad ne.

PL