OT: znovu Aliexpress refund

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 1 19:38:18 CET 2023

Mám čerstvou zkušenost s Alíkem. A poučení, nekupovat 11 kusů nějakých sad.

Objednal jsem si 11 sad konektorů po 10 kusech, tedy dohromady 110 kusů.
Hodně na to čekám, u nás je neumím koupit.
Dneska dorazil balíček, podezřele tenký.
Místo 11 sad je v něm jenom jedna.
Je tam i obligátní samolepka, kde je napsáno, že v balíku jich má být 11.
Ale jak je tam "11lot" bez mezery, tak ty 3 svislé čárky asi nějaká holčina,
co to tam balí, prostě v rychlosti považovala za jedničku.
Viz malý obrázek.

Napsal jsem prodejci. Ten už mezitím odpověděl a chybu uznal.
Prý mi to pošle znovu, ale chce za to "poplatek" 0.11 USD.
Má to jako standardní položku "zboží" - žádost o opětovné odeslání.
Sice se mi příčí mu posílat cokoli (i když jsou to 3 kačky), když je to jeho
chyba, která mě tak jako tak vyjde draho.
No ale co nadělám, konektory potřebuju.

Takže poučení - objednávat 10 nebo 12 sad, nikdy ne 11.

PL