<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Mám čerstvou zkušenost s Alíkem. A poučení, nekupovat 11 kusů
    nějakých sad.<br>
    <br>
    Objednal jsem si 11 sad konektorů po 10 kusech, tedy dohromady 110
    kusů.<br>
    Hodně na to čekám, u nás je neumím koupit.<br>
    Dneska dorazil balíček, podezřele tenký.<br>
    Místo 11 sad je v něm jenom jedna.<br>
    Je tam i obligátní samolepka, kde je napsáno, že v balíku jich má
    být 11.<br>
    Ale jak je tam "11lot" bez mezery, tak ty 3 svislé čárky asi nějaká
    holčina,<br>
    co to tam balí, prostě v rychlosti považovala za jedničku.<br>
    Viz malý obrázek.<br>
    <br>
    Napsal jsem prodejci. Ten už mezitím odpověděl a chybu uznal.<br>
    Prý mi to pošle znovu, ale chce za to "poplatek" 0.11 USD.<br>
    Má to jako standardní položku "zboží" - žádost o opětovné odeslání.<br>
    Sice se mi příčí mu posílat cokoli (i když jsou to 3 kačky), když je
    to jeho<br>
    chyba, která mě tak jako tak vyjde draho.<br>
    No ale co nadělám, konektory potřebuju.<br>
    <br>
    Takže poučení - objednávat 10 nebo 12 sad, nikdy ne 11.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    *********************<br>
    <br>
    Dne 01.03.2023 v 12:42 iko napsal(a):<br>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwROb26rD_8PggJZ4XCXdPZjtz==ZifqgyPa+7Brh_Q_LYA@mail.gmail.com">
      <div class="gmail_quote">
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
          0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
          > Zdravim<br>
          > <br>
          > Nieco sa zmenilo v Ali? Uz druhy krat sa mi stalo, ze dam
          dispute na <br>
          > full refund, vobec sa do toho nezapoji predajca, len Ali
          a do par minut <br>
          > (od zadania dispute) mam schvaleny refund a peniaze na
          ceste. Ziadne <br>
          > dohadovanie s predajcom.<br>
        </blockquote>
      </div>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>