OT: znovu Aliexpress refund

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Březen 1 16:11:09 CET 2023

Ja uz sa neobtazujem im pisat, na 90% napisu uplne nesuvisiacu vec. A
sluby, ze poslu novy kus ked stiahnem dispute neberiem.

BTW, mam tu nepouzitelnu USB CC2531, miesto 256kB flash ma len 128kB (na
obrazku mal 256kB), ziadny dostupny firmware tam nevojde (nenasiel som),
chcel som tam dat fw pre zigbee2mqtt. Neviete niekto o FW aspon ako
repeater?

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.