OT: znovu Aliexpress refund

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Březen 1 15:06:58 CET 2023

Zrovna dneska jsem to absolvoval...kvuli tomu meraku jsem si nechal
vratit kus ceny...protoze inzeroval cinan baterku 600mAh a osazena v
meraku je 500mAh.
Nejdriv jsem mu to psal privatne a misto aby to nejak vysvetlil nebo se
omluvil, ze me zacal delat blbce, ze mereni kondenzatoru je urcite v
poradku ...i presto, ze jsem mu poslal fotku s sipkou na udaj 500mAh na
te baterce a zkousel na me ruzny triky.

Uz cekam na vraceni penez v hodnote co jsem chtel.

RV