TTS

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 1 14:20:51 CET 2023

Spíš jsem to myslel tak, že to asi může běžet i na Windows nebo na
Androidu. Přepsat to tak, aby se ze struktury klient/server stala
monolitní aplikace by asi byla práce pro vraha.
Po včerejším počátečním nadšení nastala dnešní realizační frustrace. Ono
mi to sice pěkně mluví, ale první přečtený text shodí server. Včera
večer jsem to hodil za hlavu, ale dneska už začínám pronikat do zdrojáků
a vidím, že to dlouho nevydržím, kód je hodně kryptický, includuje se
tam jeden zdrojový soubor do druhého a když někdo napíše
memcpy(this + 1, &neco_jineho, sizeof(uplne_neco_jineho));
jen těžko uhodnete, co tím ten chlap myslel. A třeba wav jde
vyexportovat, ale nejde přehrát, protože mu nesedí hlavička. To je
zřejmě těmi 64-bit OS, ale nějak mě to už přestává bavit.

Mrazík