Re: TTS

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Březen 1 13:14:36 CET 2023

díky za odpověď.
to asi není v dnešní době extra veliký problém, když se dá koupit třeba něco jako
Č. Mouser:870-IS25LP256E-JLLE
Č. Mouser:454-W25N512GVEIG
otázka je, jak výkonné to musí být, jestli styl raspberry pico, nebo jiný (vícejádrový?) arm na 400MHz+ ?....

akorát jsem teda koukal do toho repositáře a nic takového tam neviděl.
zkoušel jsem ten online tester a ten mluví celkem pěkně... a přitom ještě nedokonale, aby to bylo trochu vtipné pro aplikaci třeba na nějakého robota..
 v.

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 01.03.2023 12:37
> Předmět: Re: TTS

Linux není nutnou podmínkou, ale soubor s hlasovými vzorky má 20MiB.

 Mrazík