ESP32 5V tolerant? -- was: Re: Na znalce Arduina

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 14:17:01 CEST 2023

Jednoduchý pokus: nastavte na daném pinu vstupní režim bez pull up/down.
Připojte 5V přes odpor třeba 10k a ampérmetr.
A kukněte, jestli do toho vstupu teče nějaký významný proud.
A voltmetrem na jaké úrovni se ustaví napětí za tím odporem, přímo na
vstupu.

PL