ESP32 5V tolerant? -- was: Re: Na znalce Arduina

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Červen 29 12:23:05 CEST 2023

Našel jsem k tomu toto:
https://www.qworqs.com/2021/05/19/are-the-esp32-and-esp8266-5v-tolerant-yes-they-officially-are/
Ale úplně to nechápu, co třeba znamená "only via only drain
configuration" ? Tím myslím výstup open drain? Takže pro pushpull není
tolerant?
L.