OT: web: sponzorvane odkazy na guglu pod radkem vyhledavani ?? (chrome)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červen 29 11:57:42 CEST 2023

Pozrite si podrobne odkaz na ktory klikate. Napr prave mysitko a skopirovat
odkaz a pastnut niekam to txt suboru.

Na zaciatku su google servery na poskytovanie a pocitanie reklam atd
a az na konci je vlastna stranka, kam chcete ist. Ak mate zakazane tieto
google servery na FW, alebo prostrednictvom blacklistov  DNS ich posielate
do ... tak sa vam po kliknuti na ne nezobrazia

Dodo

Dňa št 29. 6. 2023, 10:36 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):