LCD Hodiny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červen 27 21:21:03 CEST 2023

Tak to jsem rád, že něco takového existuje v ceně deseti rohlíků. Ale když
tak na to koukám tak mód hodin s rozumnou spotřebou by asi zvládla i běžná
ATmega což jsem fakt netušil...

https://danyk.cz/avr_lcd_hod.html

Jak je to (asi dotaz pro někoho jiného) s programovatelnou změnou rychlosti
u procesoru AVR? Dá se AVR provozovat s minimálním taktem (hodiny + čekání
na "alarm") viz ten krystal 32khz a když je potřeba tak MCU "naboostovat"
třeba na maximum (pokud to dovolí napájení) a pak zase stáhnout frekvenci
dolů, když už nebude potřeba? Nebo je na to vhodnější např. nějaké obyčejné
STM32?