Re: Rivet nut M5 s hrubším závitem

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červen 25 22:05:06 CEST 2023

No stoupani jsem změřil 4.5mm/5 závitů což je 0.9mm/zavit (nebo 9mm/10
závitů coz vychazi stejně). Tyčku kde je ten hrubsi zavit zasroubuji tak
1.5mm do běžné M5 matky resp te nytovaci M5 s beznym zavitem co mam. Dále
už to samozřejmě nejde.

Jde o french press ze kterého se nám nekam zatoulala ta spodní matice
(ktera tam mela byt zalisovana). Chtěl jsem mu dát ještě šanci než ho
vyhodim pokud to nebude nějak komplikovaný.