Re: Rivet nut M5 s hrubším závitem

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Červen 25 21:27:04 CEST 2023

Nýtovací matice.

Ale s tím stoupáním si nejsem jistý, M5 má normální stoupání 0,8 mm,
jemné 0,5 mm. Že by se dělal hrubější mi není známo.

https://e-konstrukter.cz/prakticka-informace/metricky-zavit-stoupani

Spíš bych to tipoval na něco palcového - třeba 3/16 bude mít stoupání
něco přes 1 mm.

JMN