Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Čtvrtek Červen 22 13:25:42 CEST 2023

Já bazén nemám, ledničku jen jednu, bojler chci jen nějak vhodně
načasovat. Bojler jsem chtěl původně ohřívat z TČ přes externí deskový
výměník, jenže ďáblík v detailu mi to překazil ...  a měl jsem to tak
hezky vymyšlené :-(
Nevím, jak funguje wattrouter a jestli má cenu si něco takového
pořizovat. Soláry mám 8 KWp a baterku budu mít 14,2 KWh. Měnič bude
Goodwe 8 KW. Předpokládám, že ta baterka bude nabitá za 2 hodiny a pak
to už půjde jen do sítě, protože co s tím doma.

No a nedá se ten měnič nastavit tak, aby baterku nabíjel pomalu a zbytek
co se nespotřebuje, dával do sítě? Jinak chci přejít na spotové ceny,
jen nevím, jestli v tom není taky nějaká záludnost.

Anděl