Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 22 11:36:55 CEST 2023

Bohužel ano. Požádal jsem o tarif PRE proud solar. Ihned přišel mail, že
mě bude kontaktovat jejich technik. Tři týdny se nic nedělo a pak
zavolala slečna, ktterá se zeptala, zda si chci pořídit elektrárnu. Když
jsem řekl, že ji mám,ale protože ještě nemám smlouvu, běží v ostrovním
režimu, řekla mi, že to musí být mikrozdroj. Když jsem odpověděl, že to
tak je, ale protože nemám dohodnutý přetok, běží v ostrovním režimu,
řekla že tomu nerozumí a že mě přepojí. Když jsem chtěl nějaký odkaz,
kde bude napsáno, co budou ode mě chtít, nevěděla. Chvilku to zvonilo a
pak hovor vypadl. Když jsem na to číslo zavolal zpátky, automat mi řekl,
že mi zavolají a zavěsil. A tím to skončilo. Srážku s úředníkem nezvládám.

Pokud jde o ty přetoky, za přetok dostanete monohem míň než kolik
zaplatíte za spotřebu. V současnosti snad 3,5Kč/kWh. Takže není žádoucí
mít odběr i přetok současně. A pak nevím, jak Váš střídač, ale zatím
všechny, levnější i dražší, které jsem měl možnost pozorovat se chovají
nějak pitomě. Myslím si, že je třeba:

Pokud je odběr větší, než výroba, dodávat proud z baterek do domu, dokud
se nevybijí.

Pokud je odběr menší, než výroba, nabíjet baterky.

Pokud jsou baterky nabité, ohřívat vodu v bojleru, bazénu a.p.

A teprve nakonec dodávat proud do sítě.

Máte někdo sestavu, která se opravdu tak chová a ne se jen tak tváří,
ale když se podíváte podrobně co dělá, zjistíte, že to tak není?

Martin Záruba