Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červen 22 09:57:36 CEST 2023

Díky, něco tady asi najdu. Myslíte, že je reálné použít jedno trafo a z něj
paralelně napojit 3 parazitní cívky pro všechny 3 fáze, nebo bude potřeba
použít pro každou fázi samostatné trafo, aby se to neovlivňovalo? Jak vůbec
pozná kterým směrem teče proud, když tam je AC? Bude záležet na smyslu
navinutí cívek, když se tam pouští AC?

HP