Modernejsie nahrady za watchdogy

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Úterý Červen 20 15:48:03 CEST 2023

Zdravím,
ono, hodně záleží na použití. Pro nenáročné aplikace bude stačit interní wd
MCU. Některé aplikace, hlavně ty kde se řeší safety, musí být wd externí a
složitější, který zaručí dostatečně robustní detekci faulty stavu. Docela
hezky to má ADI popsáno zde:
https://www.analog.com/en/technical-articles/the-basics-of-windowed-watchdogs.html
A někdy nestačí ani to, ale to už se dostáváme do dalšího levelu :)

Libor