Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červen 19 09:34:19 CEST 2023

Jediné co vypadá trochu rozumně je ta nitrožilní sonda. Ve špitále mi
dali do žíly jakousi hadičku se špuntem, aby to nemuseli pořád
napíchávat, když chtěli dostat něco dovnitř nebo ven a ani to moc
nevadilo. Jen si tak matně (ne)vzpomínám, že to tam dávali asi v narkóze.

Mrazík