Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 19 08:55:13 CEST 2023

No je to záhada.
Není mi jasné, jak by ten tlak hodiny mohly měřit.
Ale zase mi připadá divné, že by tam (více různých výrobců u více výrobků)
uváděli něco, co se vůbec ani nepokouší měřit a co je tedy čistý podvod.

Použití holteru má stejný problém jako měření doktorem. Víte, že jste
měřený.
A tělo podle toho případně vyvolá stresovou reakcí, což okamžitě zvedne
tlak.
Proto jsem chtěl ty hodinky nebo jiný mechanismus, který by měřil průběžně,
aniž by zkoumaný objekt o tom věděl.

Prostě odrbat Heisenbergův princip neurčitosti.

PL