[OT] Re: Modernejsie nahrady za watchdogy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 16 21:30:05 CEST 2023

On asi pan kolega Petr nechápe nadsázku. Když napíšu ... pohřbí
mrtvoly, ... tak je snad jasné, že to nemyslím úplně vážně. Já mám odpor
ke smajlíkům, připadají mi moc infantilní a patrně by to stejně nepomohlo.
Dnešní posedlost bezpečností spolu se stávající složitostí tuhle
civilizaci jednou stejně pohřbí. Zajímavé je, že v tom hrdě vedou
potomci lidí, kteří rozpoutali dvě světové války.

Mrazík