Modernejsie nahrady za watchdogy

Pátek Červen 16 21:02:41 CEST 2023

Kdyz on je dneska procesor ve vsem, zrovna nedavno jsme meli prednasku o
funkcni bezpecnosti od STM a delaji na to specialni MCU, 2 paralelne
bezici jadra, vsechny sbernice ECC a spousta dalsich vychytavek. +
externi WD. A hlavne se k tomu museji udelat papiry jak na HW tak na SW
aby se distribuovala zodpovednost tak, ze nakonec nikdo nemuze za nic ;-)